Jak pozować podczas sesji zdjęciowej?

W poniższym artykule chciałbym omówić sprawę pozowania do zdjęć. Naturalnie jest to wątek opisywany już wielokrotnie na różnych blogach. Niemniej chciałbym dodać coś od siebie. Często jest tak, że zapisują się do mnie osoby na sesję i już na starcie uważają, że są niefotogeniczni i nie oczekują wymarzonego rezultatu sesji. Ale następnie są zaskoczeni! Zaufajcie mi, że wystarczy kilka bazowych wskazówek, żeby nasze fotografie były naprawdę dobre. Najważniejszy z nich to pozytywne podejście!

Najlepiej umówić się z większym wyprzedzeniem na sesję zdjęciową. Tym samym będziemy mieć czas, żeby nieco poćwiczyć pozowanie przed obiektywem, nabrać pewności siebie i wyeliminować stres. Oprócz psychicznego przygotowania się do sesji zdjęciowej, trzeba mieć na uwadze przygotowanie naszego ciała. Nie chodzi mi tutaj tylko o zabiegi pielęgnacyjne, ale w gruncie rzeczy zwyczajnie właściwe wysypianie się. Worki pod oczami nie wyglądają ładnie na fotografiach.

Jeśli uważasz, że profesjonalna modelka w każdej pozie wychodzi na fotografiach doskonale, to nie masz racji. Właściwe uchwycenie to kwestia ułożenia się pod należytym kątem w stosunku do aparatu. Tak naprawdę każda osoba posiada swój korzystniejszy i gorszy profil. Ustaw się na przeciwko lustra, przećwicz rozmaite pozy. Zapytaj kogoś, aby sfotografował Cię. Zauważysz w których pozach wychodzisz dobrze oraz który profil mocniej odpowiada Ci. A to już 1/2 sukcesu! Drobna wskazówka – stojąc przed fotografem, staraj się aby jedna stopa i ramię były odrobinę wysunięte do przodu.

Zamów fotoreportaż ślubny. Najlepsza cena we Wrocławiu!

Podczas sesji fotograficznej bardziej trzeba zwracać uwagę na swoją sylwetkę. Nie możemy się garbić, ani patrzeć w dół. Podwójny podbródek nie prezentuje się ładnie na fotografiach. Stań prosto, ramiona odchyl do tyłu, głowa do góry a również patrz lekko nad oko obiektywu.

Trzeba zdawać sobie sprawę z takiej kwestii. A więc obiektyw aparatu pochłania ogrom światła, odkrywając tym sposobem wszelkie niedoskonałości skóry. Niestety codzienny makeup nie spełni zadania. Do sesji wskazane bywa zrobienie makijażu fotograficznego, dlatego lepiej oddać się w ręce wizażystki. Dopełnieniem atrakcyjnego wyglądu będzie ciekawa fryzura dopasowana do Twojej urody. Nie zaskoczę Was też stwierdzeniem, że ubiór posiada ogromne znaczenie. W każdym przypadku polecam swoim klientom zawodową stylistkę.

Polecamy sesje rodzinne, ciążowe i noworodkowe – fotomama.wroclaw.pl/.

Kończąc jeszcze jedna sugestia. Podczas sesji zdjęciowej bądź zwyczajnie sobą, wówczas wypadniesz naturalnie na fotografiach, co bywa całkiem pożądane. Dużo osób chce grać kogoś innego, co po prostu jest widoczne na fotografiach, niestety w wielu wypadkach nie wychodzi to korzystnie.

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )